HANDELSBETINGELSER HOS COACH MØLVAD
Generelle oplysninger
Udendørstræning Aps
Fusagervej 19
8382 Hinnerup
CVR nr.: 44286165
Telefon: 41485777
E-mail: info@coachmoelvad.dk
Dette dokument omfatter betingelser for varekøb samt køb af abonnement.
1) Priser
Hos Udendørstræning Aps tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.
2) Betaling
Udendørstræning Aps modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard, MobilePay, Bankoverførsel. Betalingen vil blive trukket for at det købte produkt er aktivt. Alle medlemskaber, samt klippekort betales forud. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Ved køb på faktura skal pengene overføres inden opstart eller senest 8 dage efter indgået aftale/salg.
3) Levering
Udendørstræning Aps tilstræber at afsende ordre indgået inden 24 timer, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
4) Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Udendørstræning Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Udendørstræning Aps
Fusagervej 19
8382 Hinnerup
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
5) Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. Refundering vil komme retur efter 5-10 bankdage efter overførsel.
6) Returret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
- Hvor du modtager ordren.
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@coachmoelvad.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Udendørstræning Aps
Fusagervej 19
8382 Hinnerup
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
7) Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
- Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
- Aftaler indgået på offentlig auktion.
- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.
8) Returnering
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
9) Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
10) Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse eller brug af timer inden, hæfter køberen for dette, som så fratrækkes dennes købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Abonnementsbetingelser
Et abonnement hos Udendørstræning Aps omfatter bootcamp-træning ud fra købte abn. Plus weekend-træninger, samt gratis events og produkter firmaet leverer til dig som kunde.
1) Kriterier for abonnementstræk
Når et træk via et betalingskort skal gennemføres, skal kortoplysningerne stemme overens med Nets’ kortdatabase. Det anvendte betalingskort skal være aktivt. Det skal være muligt at gennemføre en transaktion på abonnementsbeløbet. Det anvendte betalingskort til abonnementstræk skal kunne lave transaktioner via Internettet.
2) Kvittering
Kvitteringer, der indeholder bekræftelse, informationer, ændringer eller opsigelse om dit abonnement leveres via email. Kvitteringer sendes til den emailadresse, som du ved oprettelse af abonnementet har angivet eller som du efterfølgende har opdateret til på din brugerprofil.
3) Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold
Du er som kunde og kortindehaver ansvarlig for, at dine kortdata er korrekte og opdaterede.
Du hæfter som kunde for det valgte abonnement indtil en eventuel opsigelsesdato.
4) Opdatering af kortnummer
Du kan opdatere dit kortnummer, hvis du har brug for at forny eller slette oplysninger. Det kan være relevant, hvis du f.eks. skifter kort. Du opdaterer dine kortdata ved at logge ind på din profil eller ved henvendelse i fitnesscentret. Du er som kunde selv ansvarlig for, at dine kortdata er korrekte og opdaterede.
5) Ophør/opsigelse af abonnement
Du kan opsige abonnementet med et varsel på løbende måned. Dvs. inden næste betaling.
Vil du opsige abonnementet, skal dette ske ved personlig eller skriftlig henvendelse til Udendørstræning Aps på info@coachmoelvad.dk. Opstår der tvivl om, hvorvidt medlemskabet er opsagt, skal du som medlem kunne dokumentere opsigelsen. Derfor anbefaler vi, at opsigelsen sker skriftligt.
Dit abonnement er først opsagt, når du har modtaget en kvittering, der bekræfter opsigelsen.
6) Fortrydelsesret
Har du fortrudt dit køb af abonnementet over internettet, kan du få pengene retur inden for 14 dage fra købstidspunktet, såfremt du ikke allerede har gjort brug af abonnementet. I så fald vil der være 1 måneds binding.
7) Kundevilkår
Du skal som kunde aktivt acceptere kundevilkårerne og prisen. Det gør du ved at sætte et flueben i det respektive felt.
8) Vilkår og priser
Vilkår og priser for et medlemskab, som du køber på internettet, er oplyst ud for det pågældende medlemskab.
Alle medlemskaber bliver betalt gennem Reepay, som opkræver en gang om måneden, og som forekommer løbende. Det vil sige, at det kun er første trækning, som du betaler på internettet. Alle betalinger hoos Udendørstræning Aps er forudbetalinger.
Et Udendørstræning Aps -medlemskab har en binding, som er angivet. Bindingen betyder, at du ikke kan opsige dit abonnement udenom vores betingelser, når du først har gjort brug af abonnementet.
9) Reepay
Vi benytter altid Reepay til online kortbetaling.
10) Indmeldelsesgebyr:
Dette opkræves en gang, ved indmeldelse. Dette er for at dække adm. timer ved opstart.
11) Leveringsbetingelser
Vi betragter medlemskabet som leveret, når oprettelse og betaling er afsluttet.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. Link: Klageportal for Nævnenes Hus
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@coachmoelvad.dk